Pagi 6 mac yang sejuk=Birthday enon yang ke 17!

8:17 AM / Posted by hafiz antlia /

hari ini,awal gak aku bangun.,haish..hahaha...Khamis ni aku dah bertolak ke Miri!ada keohanan antara teknik,nervous lah pulak rasanya ni.Haish..Tusyen hari ni,ada potluck..aku plan nak bawa spaghetti.Tak sabar nak buat spaghetti untuk potluck ni.Aku sebenarnya plan nak buat lasagna,tp tak jadi.Rumit sangat nak buat lasagna tu,bak kata orang sarawak'janji nyaman jak'..hhaha




6 MAC 1994 lahir lah seorang insan bernama SHANNON NASHA HENRY....hahah...hari ini,hari jadi shannon..happy birthday to you enon!weeeeee...shannon seorang kawan yang baik tak terkata.Aku selalu share rahsia dengan shannon..hahaha....aku mula kenal shannon daripada kem astronomi dekat alapong kalau tak sial.Time tu kami tak rapat sangat.Kami mula rapat semenjak psacsx tahun lepas.Aku sama kumpulan dengan dia,masa tu juga,kami tak bertegur sangat sebab tak kenal sangat...hahaha..sangat lah sangat,..tapi da satu peristiwa buat kami rapat..tettt..hanya shannon saja tahu*mak seh kerna berjaya psiko kmk shannon nak hal ya*..hahhaha

APAPUN,SEMOGA HAPPY2 SELALU,WISH ALL THE BEST FOR YOUR SPM THIS YEAR,AND BHAGIA LAH DI SAMPING SESIAPA SAHAJA

SINCERLY FROM
HAFIZ
(YOUR BESTFRIEND)

*MAK SEH BERIK PINJAM GAMBAR:D

1 comments:

Comment by Nasha on March 6, 2011 at 12:42 PM

Thanks apis...hehe..btw frst kta kenal time kat kem pueh lah...hahaha

Post a Comment